Våren är här!

Idag har varit en sjukt chill dag, för först hade vi engelska(ganska kort lektion) och på engelskan skriver vi bara manus till en film, såå(Med Cajsa, Zaga och Emilia). Men sen hade vi en kort rast, för vi skulle gå på teater med klassen, och några andra årskurser. Och jag tyckte teatern var skit kul, för den handlade liksom om typ hur man ska vara mot andra på nätet och sen kom det in en massa humor i teatern och sånt tycker jag är jätte kul.
 
Men sen efter teatern så gick vi till matsalen och jag tog bara en halv macka och ett glas smaksattvatten(inte så intresant för er, men ändå). Efter lunchen så gick vi på Elevensval och då har jag bild. Och jag chillade mest, så jag ritade instagram appen och skrev "Instagram" under. Men efter det så gick jag och spela lite fotboll och basket med några klasskompisar, sket kul <3
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
MEN VET NI?! Det var skit varmt ute idag så det fick bli skinnjacka och ett par converse :D Jag är skit glad att våren äntligen har kommit, har längtat så sjukt mkt. <3
 
Men snart när min pappa kommer hem så tror jag att vi ska åka till ICA, inte för att köpa mat elr ngt. Utan det är bara för att, jag fick ett sms där det stog ATT JAG KAN HÄMTA UT MINA CONVERSE!!!!! Yaaaay finally <333
 
Men, aa. Det här var min trevliga dag ;)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback